20 mars, 2006

Jag tycker jag

"Jag tycker jag är vaken nu", det är Caspers nya favoritmening och den ska helst uttalas mellan 05.45 - 06.15 i mammas och pappas dörröppning - varje morgon :(
"Det är lyst ute" kommer snart därefter och det är bara för trötta föräldrar att masa sig upp ur sängvärmen..
Ber en bör varje kväll om att han snart ska komma tillbaka i gamla rutiner och iallafall sova till 7 :)

Idag började H 9.30 så det blev han som lämnade på dagis.
Jag åkte upp och började jobba redan vid 7, nån sovmorgon får man ju ändå inte.

Barnens farmor har varit här och hämtat Casper, hon är ledig i några dagar och ville ha lite sällskap.
Casper packade ner böcker, traktorer och skidor så fick mamma packa lite kläder.
Lillasyster blev lite rådlös när storebror försvann men hon och jag fick en mysig stund ensamma.
Men vad jag saknar min vildbasare så fort han är borta!
Det blir så tyst :)

1 kommentar:

  1. Anonym6:39 em

    Mina barn vaknar också vid den där tiden varje dag. Vad ska man säga, att man vänjer sig, vilket man också till viss del gör. På veckorna spelar det ingen roll för då slipper jag väcka dem för att gå till skola/dagis, men på helgerna vill man gärna sova lite längre...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...