02 december, 2005

Säjer upp mig

Härmed säjer jag upp mig som mamma:(
Nej, riktigt så allvarligt är det inte men jag är så trött på barn som är sjuka och barn som är trotsiga..
Tova är fortfarande inte bra. Nu andas hon bättre men hostar konstant istället. Jag jobbade till halv tolv idag och när jag kom hem hade H lagt henne men hon somnade inte förren strax efter tolv för att vakna 25 minuter senare:(
Gissa vem som varit en solstråle heeeela eftermiddagen???
Casper tjatar och bråkar konstant, han är väl uttråkad men vad ska jag göra då?
H jobbar ju tre dagar till innan han är ledig så jag har en underbar helg framför mig:(

Ber en stilla bön om att Tovas hosta ska ge med sig så vi kan få lite sömn inatt.
Jag har varit vaken sen fem imorse så jag skulle verkligen behöva sova lite om jag ska orka med dem hela helgen.

Gnäll och depp:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...