24 mars, 2006

Snart helg..

Den här veckan har det inte blivit mycket skrivet :(

Casper stannade bara hos farmor en natt, sen skulle han hem igen...
Så på onsdagen var de på dagis båda två.
Torsdag och idag är H ledig och hemma med dem.
Kan ju säja att jag är grymt avundsjuk på dem som är lediga.
Vi har så otroligt fint väder här!
Vissa dagar är det inte kul att ha sitt kontor mitt på fjället! :)

Igår efter jobbet var jag hem till en kollega och hämtade ett jättefint litet skrivbord som hon ville bli av med.
Det kommer att stå på Caspers rum och passar perfekt!
Inte fick jag betala något för det heller :)

Imorgon jobbar H så vi får väl se vad jag och barnen ska hitta på för nåt skoj, kan ju alltid hoppas att vädret är lika strålande imorgon!

~~((~~))~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...