18 mars, 2006

Hjälpreda


Casper gillar att hjälpa till i köket :)
Pappa fångade honom på bild.

Idag är det lördag.
Casper vaknade 05.45 och H bänkade honom i soffan och satte på tv´n.
Jag sov och hörde ingenting för ovanlighetens skull.
Tova sov till strax efter sju och ropade när hon hörde att jag var uppe.
Idag är det plusgrader och snösmältning här.
Snacka om kontrasternas land :)
Idag har jag rensat mina och H´s garderober, det var verkligen nödvändigt.

Just nu ligger Tova i sängen och ska försöka sova lite middag men vi får väl se hur det blir med det.
Casper ligger på min och H´s säng och tittar på Byggare Bob.
De har varit ute ett par timmar på förmiddagen så nu är det lugnt en stund :)

Jag ringde iallafall Bm i torsdags och fick en tid på onsdag.
Hon trodde att det är en cysta, det är tydligen ganska vanligt när man har hormonspiral.
Men jag hoppas att jag får veta på onsdag och att jag slipper åka till Mora.

Ikväll blir det Melodifestivalfinalen på tv.
Och tacos till middag, det har Casper beställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...