10 maj, 2006

Sol :)

Solen skiner även idag men de har sagt att det kan komma in nån regnskur.
Det gör iof inte så mycket, det behövs också.

Idag är H till Hagfors igen för att hämta material till övervåningen. Golv, väv mm.
Skönt att kunna börja igen - planen är att övervåningen ska vara beboelig till midsommar.
Vatten och värme behöver ju inte funka för att man ska kunna sova där.
Snart har vi 6 rum och kök :)
Undrar vad man ska göra med så mycket plats? ;)

Båda barnen är lite snuviga men det verkar alla andra barn på dagis också vara.

Läste på Aftonbladet om rättegången i Bobby-målet.
Alltså, stäng in mamman och sambon i en cell och kasta bort nyckeln!
Det finns i mina ögon inga ursäkter över huvudtaget för att behandla ett barn så som de har gjort.

Läser: Karin Wahlbergs "Blocket"
Äter idag: Lasagne åt familjen, jag äter förmodligen köttfärsbiffar med broccoli.

1 kommentar:

  1. Anonym11:00 fm

    Hej Hej!!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Vad duktig du är med GI-kosten.
    Jag med har börjat med detta, tycker det funkar bra, men sen blev jag sjuk i ca 1,5 vecka å då tappade man fokus, så nu försöker jag hitta tillbaka!!

    Ha det så bra så hörs vi.

    Kramar!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...