07 maj, 2006

Falun

Idag har jag och farmor varit till Falun.

Vi började med att åka till Coop för att köpa nåt fint till bebisen (namnlös än så länge...).
Jag hittade ett par urcoola byxor och en tröja till.
Tova fick ett par jeans och sen hade jag sån tur att de hade "ta 3 betala för 2" på skor så då blev det sandaler till bägga barnen och jympaskor till Casper.
Blomlådor att sätta nedanför köksfönstren blev det också.

Sen åkte vi till Lasarettet för att se på underverket.
Han var ju sååå otroligt söt! Jag blev kär direkt :)
Tänk att man glömmer hur små ens barn faktiskt har varit!
Tova var ju inte mycket större än honom när hon föddes.
Känns lite jobbigt att bo så långt bort från dem nu men om ett par veckor kommer de iallafall hit och det längtar jag redan efter!

Sen åkte vi ut till mamma och käkade lite innan vi åkte till Lidl för att köpa blöjor och sen raka spåret hem igen.

Soligt och varmt har det varit hela dagen, känns otroligt när det helt pötsligt är +20 grader!

2 kommentarer:

  1. Anonym2:14 em

    Ville bara lämna ett tassavtryck juh... Begriper mig itt riktigt på denna blogg, men men... /Trollongje http://www.blogtown.se/profile.php?id=Lukejo

    SvaraRadera
  2. Grattis moster!!
    Förstår att det var urmysigt att möta honom.
    Sugen på en till? ;)

    Och kom ihåg att berätta när du vet namnet - namntok som jag är.

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...