06 oktober, 2005

Medicin



Tovas ögoninflammation vill inte ge sig, den blir varken bättre eller sämre så idag har jag tjatat till mig ögonsalva som vi hämtat ut från Apoteket. Tog mig i kragen och fixade högkostnadskort till barnen också.
Imorgon får H vara hemma med dem och sen hoppas vi att salvan gör susen så barnen kan vara på dagis nästa vecka.

Ikväll ska vi till farmor och fika. Hon fyller 78 år idag:)

Vi var med i Aftonbladet igen igår... Syrran ringde och berättade det. Vi har varit utan bredband nästan ett dygn så jag visste inte. Visserligen ringde det en journalist igen i förrgår men han sa inte att det skulle vara med i tidningen.. *blåögd*. Nåja, han ville bara veta vad jag tyckte om de borgerligas budgetförslag. Och de citerade mig rätt i tidningen också!
Undrar om de tänker ringa ända fram till valet???




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...