13 februari, 2006

Måndag


Helgen var mycket trevlig. Lillasyster M kom och har sovit hos oss. Båda barnen gillar henne skarpt och Casper kallar henne för "Min M" och säjer ofta att han längtar efter henne! :)
På lördagen var vi på Å´s examensfest. Tre rätters middag med öl och vin :)
Barnens farmor var barnvakt.
Vi var hemma vid 02 och klockan kvart i sex väckte Casper mig och sen var det inte så mycket mer sömn den morgonen även om jag lyckades få honom att ligga still och tyst mellan mig och H.

Igår var vi till Å igen men den här gången för att gå på 4-års kalas!
Vi hade köpt en brun och vitrandig tröja från www.dunnis.se , kalsonger och undertröja från Lego och en Legotraktor.
De randiga tröjorna var så fina att Casper och Tova också fick varsin:)

Barnen är lite snuviga men det är inte så farligt. De har varit på dagis idag och går bara två dagar till innan de ska vara lediga med pappa:)

Vägningen i helgen skulle jag göra på lördagen men hade så mycket i huvudet att jag faktiskt glömde bort den så jag väntar tills nästa helg istället.

Snön har för tillfället slutat att falla men istället har vi fått väldigt kallt. Det ligger mellan 20-25 minusgrader varenda morgon och det är kyligt alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...