05 oktober, 2005

Imorgon kanske!

Imorgon hoppas jag att barnen kan åka på dagis idag. Casper är frisk men Tova är på gränsen. Det var litelite kladd i ögonen i morse så om det inte kommer nåt mer på hela dagen idag så får de gå imorgon. Jag har varit hemma i fyra arbetsdagar nu och vill jobba!
Det är en sak att vara hemma med barn som är sjuka men jag tycker egentligen inte att de är det men iom att ögoninflammationen är så smittsam så får de heller inte vara på dagis.

Igår eftermiddag var jag och barnen upp till Henke på jobbet och fikade. Båda ungarna är otroligt charmiga och inte ett dugg blyga!

I var hit och hälsade på en sväng igår kväll, drack kaffe och snackade.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, borde tvätta lite kanske...

Nä, nu håller ungarna på och river huset så jag får fixa lite frukost åt dem:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...