07 oktober, 2005

Jobbat

Japp, idag har jag äntligen jobbat igen! H har varit hemma med barnen men det verkar som om salvan gjort susen på Tova för hon ser nästan ut att vara ok!
H och barnen kom upp och hälsade på mig på jobbet på eftermiddagen. Casper ville stanna kvar när de skulle åka och eftersom jag inte hade så lång tid kvar så fick han det. Han satt vid mitt skrivbord och hamrade bokstäver i ett word-dokument! :)
Sen skulle han följa mig till faxen och då sprang han rakt in i min kollegas skrivbord och fick bordskanten precis under ögat! Det skrapade upp huden lite och han är lite blå men det gick ganska bra ändå.
Jag tror att jag håller på att bli förkyld, har ont i halsen och känner mig lite frusen... lagom tills födelsedagsfirandet på söndag:(
Måste baka tårtbottnar i morgon och jag vill inte.... Det är inte kul att fylla år längre.
Vet inte vad det är men jag känner mig lite deppig och har gjort det i flera dagar nu! Tror att mycket ligger i maten, jag är dödsless och vet inte hur jag ska hitta tillbaka till motivationen! Jag har absolut inte gett upp men det är sååå tungt.
Min chef sa idag att jag verkligen borde köpa nya kläder och inte ens det lockar!
Nä nu ska jag sluta svamla och sätta mig framför tv´n en stund istället...

Gonatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...