07 februari, 2006

Tisdag

I morse var båda barnen morgonpigga. Casper kom upp strax efter att jag vaknat och Tova vaknade bara en kort stund efter honom. Satte på en film för att kunna göra mig klar i någorlunda lugn och ro:)
Lämningen på dagis gick som vanligt fort och smidigt. Det är jag väldigt glad över. Pussar och Kramar och sen Hej då!

På jobbet har det varit lite sådär:(
Jag har fått två utskällningar per telefon:(
Först en gäst som inte tyckte att våra resevillkor och betalningsregler var bra och som absolut ansåg att det var MITT fel...
Andra gången var det en dansk resebyrå som bokar ganska bra hos oss men som tycker att de är bra, så bra att de inte ens behöver följa våra regler...
Nåja, imorgon blir det en bättre dag:)

Hämtade på dagis och for hem, fick ta ordentligt med fart för att komma upp för vår oskottade backe. Typiskt att svärfars traktor är trasig när det snöar varenda dag..
Men eftersom H ska kompa imorgon och hämta barnen på dagis redan 11.30 (dagis stänger för fortbildning) så tog han på sig att skotta backen imorgon.
Ner kommer man ju alltid.

Nu är klockan halv åtta, barnen sover och det är tyst i huset. Jag ska strax fortsätta läsa
"Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak" av Pigge Werkelin". Den är otroligt fängslande men sååå sorglig. Jag är bara oerhört tacksam för att jag har min familj.
Jag rekommenderar boken men den är stark och man blir väldigt påverkad av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...