30 december, 2013

Som man bäddar

Efter drygt en veckas uppehåll med styrketräningen så åkte jag på gymmet igår och drog av ett helkroppspass. Tror du att jag har träningsvärk idag eller? Herregud. I morgon lär det väl vara ännu värre. Nu är jag ledig i två dagar och planen för i morgon är längdåkning om vädret tillåter, annars mysjogg för att jobba igenom benen lite.
Hade egentligen tänkt åka på gymmet och gå på en spinningklass ikväll men jag kom inte hem från jobbet fören 18,30 och då var jag vrålhungrig och trött. Inser att jag måste ha ett bra mellanmål med mig på jobbet om jag ska fixa kvällsträningen på jobbkvällar.
Men jag har en träningsplan för veckan.

Måndag: Vila
Tisdag: Längd 10 km alt löpning
Onsdag: Styrka
Torsdag: Cirkelträning
Fredag: Vila
Lördag: Längd alt. löpning
Söndag: Styrka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...