07 mars, 2006

Dagen

-28 grader när jag åkte till jobbet imorse :(

H är ledig och eftersom båda barnen nu är väldigt snuviga har de varit inne hela dagen.
Vi har hämtat ut mer Bricanyl till Tova idag.
Hon hostar nåt så fruktansvärt.
Stackars lilla sessa.

H är ledig även imorgon och som det ser ut nu så måste någon av oss vabba igen på torsdag men vi får väl se.

Idag fick jag besked från företaget där jag köpte Caspers mikkline overall.
Jag får en helt ny!
Och det snart hoppas jag.
Bra service av dem och jag hoppas nu att den overallen vi hade var ett "måndagsexemplar" och att nästa håller bättre.

Imorgon har vi 1/2 friskvårdsdag på jobbet.
Företaget bjuder på frukost på Hundfjället och sen är det skidåkning och promenad hela förmiddagen som gäller.
Jobbar som vanligt på eftermiddagen och på kvällen bjuds det på 3-rätters middag på Fågelboet :)

Ikväll ska jag se på Bygglov på 4:an och lägga mig tidigt.
Det känns att man får vara uppe och springa på nätterna med krassliga barn.

2 kommentarer:

  1. Hej Gumman! Hoppas du får sova gott inatt, det kan du behöva. Usch, så kallt ni har det. Här är det ca 8 minus och jag håller på att frysa ihjäl....
    En vårromans ja. Det hoppas jag med på. Kände mig lite småkär i morse, men det går väl över :-)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej, jag har hamnat på sidor där jag inte känner folket, ganska trevligt iofs ;)
    Surfar ut igen..

    //Sandi

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...