02 mars, 2006

Barnens Vasalopp

Upp före halv sju och ut och skotta bort ytterligare 20 cm snö från bilen :(

Jobbade till 11 och sen åkte jag hem, bytte om och hämtade barnen på dagis. Iväg till Vasaloppsstarten för att delta i Barnens Vasalopp.
Men det visade sig vara väl ambitiöst av mig att tro att jag skulle fixa båda ungarna själv när Casper samtidigt skulle åka skidor...

Innan det var startdags så hade Casper tröttnat och eftersom Tova var trött och grinig så blev det ingen start :(
Jag fick jaga och bära lillasyster hela tiden så det är mitt "fel" att han inte ville.
Men han åkte en stund innan iallafall och diplom fick han ändå:) Nåja, ett par timmar utomhus tillsammans fick vi och det var skönt att få sluta tidigt och vara med barnen.




Nummerlappsklädd Casper och en trött lillasyster





Så här mycket snö är det hos oss just nu....Undrar när våren kommer :)

Staketet syns nästan inte.

1 kommentar:

  1. Jag ska starta en klubb! Ska du vara med? Den heter VVV!
    Våga Vägra Vinter :)
    Fy tusan vad jag är less på det där vita nu.
    Hoppas du får en bra helg!

    Kramis // Bobo

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...