09 februari, 2006

Torsdag och det snöar

När ska det sluta snöa?? Ikväll säjer de på nyheterna men jag undrar jag... idag har H röjt av gården iallafall med en traktor som inte är som den ska men det funkade någorlunda iallafall och jag slipper svära när jag ska iväg imorgon bitti :)

Hämtade barnen som vanligt strax efter halv fyra. Casper var inne och lekte och skulle absolut inte följa med hem. Jag fick klä på honom med tvång. Han skrek och grät. Det var hemskt jobbigt. Tova var ute och hon följde glatt med till bilen.
Båda var ute och lekte en stund när vi kom hem.

Imorgon kommer lillasyster M :)
På lördag ska vi alla på fest, Å ska ha examensfest! Vi har fixat barnvakt och iom M´s bebis i magen så har vi ju även chaufför :)

Mamma med sambo kommer också över helgen, de ska bo hos Å. Vad jag vet kommer även Pappa och T...

På söndag ska vi på 4-års kalas! Då fyller barnens kusin C år!
Jag har köpt en present men ska kolla på en till imorgon.

Fullspäckad helg!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du är på fest nu vännen och har skitkul. :)

    Och att hela familjen trivs.

    Ang Halvan så mejlar jag dig.

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...