26 februari, 2006

Slut på helgen :(

Söndag kväll igen.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen:(

Igår var vi till Mora hela familjen.
Vi var på Onoff och bytte trådlös telefon, den vi köpte i december funkade inte som den skulle så nu lämnade vi tillbaka den och bytte även märke.
Nu blev det en Siemens, det har vi haft förr och det har varit bra.
Handlade galonvantar, byxor och jackor till barnen.
Avslutade med lunch och storhandling på Willy´s.
Kvällen tillbringade vi i soffan, först melodifestival och sen CSI.

Idag har vi varit hemma hela dagen. Vi har städat och tvättat. Myst och bråkat med barnen :)

Till veckan jobbar H 10-19 och det betyder att han lämnar på dagis och jag hämtar.
Det blir bra dagar för barnen, två timmar kortare än annars.

På torsdag är det Barnens Vasalopp.
Syrran ska anmäla Casper och hans kusiner.
Jag har tagit ledigt från jobbet efter lunch, ska bli kul att se om Casper verkligen vill åka:)

Imorgon hoppas jag att jag får svar från företaget som jag köpte Caspers overall ifrån. En månad har han haft den och när han kom hem i fredags var ett ett stort hål på ena knät.
När jag synade den närmare så upptäckte jag att den spruckit i sömmarna från grenen och neråt och det är då inget man kan skylla på användandet...
Vi har ju full vinter här och en vinteroverall i den prisklassen borde verkligen tåla mer än så..
Jag är fruktansvärt besviken.

Som tur är har Casper täckjacka och bra FIX-byxor. Han får ha dem + sin gamla overall när det är kallt och fleecefodrade galonkläder när det blir blött ute.
Det känns aningen meningslöst att köpa en ny overall nu när det är två månader kvar av vintern.

1 kommentar:

  1. Anonym7:25 em

    Hej där:)

    Hoppas det är bra med dig! Här är det ok. Känns lite ovant att vara ensam! Hoppas jag kommer upp i morrn bitt, när jag inte har nån liten gangster som hoppar mig på magen! ;)
    Vi hörs! // Bobo

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...