27 februari, 2006

Snuviga barn

Tova var rätt så hängig nu på eftermiddagen när vi kom hem från dagis. Snuvig och trött.
Vi får se hur det blir imorgon.
Kanske är det dags att vara hemma och vabba igen, jag ska inte klaga isåfall för vi har inte varit hemma en dag sen i början av december..
Eftersom H jobbar kväll så kan vi dela på dagarna och det är bra.

Tusan, vad kallt det blev igen.
Det var -18 när jag for på jobbet klockan sju i morse!
Brrr!
Dessutom hade jag glömt sätta i motorvärmaren.

Casper har kommit in i nån sorts monsterperiod.
Det är hajar på badrumsgolvet och "fladdermusar" i luften:)
Undrar vart de får allt ifrån?

1 kommentar:

  1. Anonym7:47 em

    Hihi... fladdermusar! Jag gillar barn och deras kommentarer!
    Tack för att du är snäll och kikar in till mig också!
    Idag fick jag ett psykbryt på en massa killar som satt på restaurangen med mössorna på! Det resulterade i ett långt inlägg på bloggen där det ena gav det andra!
    Hoppas du har det bra!

    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...