22 februari, 2006

Mår så där:(

I två dagar nu har jag varit urkass i magen, inte riktigt sjuk men ingen matlust, huvudvärk och enormt trött.
Men inte så sjuk att jag varit hemma.... jajaja, jag vet att jag också får bli sjuk och ligga hemma i sängen..
Det går ganska bra på jobbet men jag däckar när jag kommer hem.
Men imorgon är det bra igen eller hur!

Barnen är friska iallafall. Casper hade skidorna med sig till dagis idag men de är på tok för korta och det funkade inte.
Så nu måste jag jaga rätt på ett par skidor som han kan ha på Barnens Vasalopp nästa vecka..
Ev kunde vi låna ett par av min chef, annars ska jag kolla på skiduthyrningen på jobbet.

Igår kom det fyra härliga barnspel till datorn med posten.
Tack Anna!! Otroligt gulligt av dig och dina killar :)
Casper började med ett Byggare Bob-spel och det har han spelat två kvällar i rad.
Han börjar bli riktigt duktig med att hantera tangentbord och mus :)

Nä, nu orkar jag inte mer.
Nu bli´re sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...