01 februari, 2006

Onsdag

H och barnen har varit lediga nu i två dagar. Jag jobbade drygt 10 timmar igår men idag blev det bara 1,5 övertidstimme. H skulle nämligen på P-fest så jag hade en bra anledning till att åka hem:)
Är faktiskt väldigt trött och slut nu, jag brukar inte känna så här men sista två månadernas höga belastning på jobbet har gjort sitt.
Men med en väldig massa komptimmar så ska jag väl snart försöka få ledigt nån extra dag...

Tova har börjat hoppa över middagssovningen, de gånger hon sover lite längre på morgonen så är det stört omöjligt att få henne att somna men märkligt nog så funkar det riktigt bra ändå. Hon är inte mer grinig men somnar nästan innan man fått ner henne i sängen och det är ju bara bra!

Imorgon är det dagis för barnen igen.

Idag kom Rix FM till Sälen och ska sända härifrån, vi ska åka dit och kolla på fredag morgon med jobbet:)

Eftersom H är borta ikväll ska jag med gott samvete surfa bort några timmar, läsa mail och sen hoppa ner i sängen med boken!

2 kommentarer:

  1. Anonym9:06 fm

    Hej Hej,

    Trist med mycket jobb!!
    Vi har det lika här på jobbet, fattar ingenting, det brukar vara lugnt i dec-Jan men nu har det varit hysterikt.
    Blääää!!!

    Kul med Rix FM, blir säkert mycket folk som kollar.

    Ha det så bra så hörs vi.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt med övertiden :-)Inte konstigt att du har huvucvärk..
    Ha en riktigt bra helg

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...