31 januari, 2006

Taggad

Jag har blivit taggad utav Anna :)).
Sen ska man visst tagga fler men det finns inte så många för mig att tagga..

Fyra jobb jag har haft:
Jobbat i resturang
Vårdbiträde
Kontorist
Resesäljare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Grease
Wallander-serien
På spaning med Bridget Jones
Matrix

Fyra platser jag har bott på:
Bro utanför Stockholm
Mora
Sörsjön
Sälen

Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
CSI
Gilmore Girls
Desperate Housewifes
Navy CIS

Fyra platser jag har varit på semester på:
Portugal
Furuvik
Hemsedal
Västkusten

Fyra webbsajter jag besöker dagligen:
www.tradera.com
www.yahoo.se
www.skistar.com
www.aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
Tacos
Älgfilé
Ugnsstekt lax
Grillat

Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på just nu:
I sängen
På en ö i medelhavet
Shopping i en storstad
USA

1 kommentar:

  1. Anonym12:38 fm

    Du sa det! Jag läser lite i ditt arkiv! Fyra platser... USA.... När far vi? :)
    Snackade just med Californien i telefonen! ca 24 grader i skuggan! Det kallar jag bra februariväder!
    Håller på att få ett återfall.... Måste ha tag i en amerikansk bil!

    Vi hörs! Kram // Bobo

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...