19 februari, 2006

Helgen slut

Så var även denna helg till ända.
H har jobbat både lördag och söndag, idag 12 timmar..

Igår var jag och barnen till syrran.
Tova hoppade över middagssovningen med slocknade i bilen på vägen hem.
Jag skulle in på Konsum och handla men Tova vaknade när bilen stannade, så jag slapp iallafall väcka henne.
10 minuters powernap blev det och faktiskt så var hon glad och go resten av dagen:)

Idag har vi varit på barnkalas igen.
H´s systerdotter fyller 4.
Casper och Tova hade väldigt roligt och det blev ingen middagssovning för Tova idag heller.
Snacka om att hon slocknade som ett ljus klockan 19 :)

Imorgon är det dagis igen och den här veckan är det dagis varje dag.

1 kommentar:

  1. Powernap är underskattat. :)

    Även jag tycker att det är väldigt skönt att tuppa av 10-15 min ibland.

    Hoppas veckan går bra.
    Här är det fritids alla dagar utom fredag oxå.

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...