11 november, 2005

Milla

Ännu en vecka har gått, tiden består bara av måndagar och fredagar numera...
Barnen har gått ännu en hel vecka på dagis, femte på raken nu!
Tova är lite snuvig men än så länge inte så farligt iallafall.

I måndags var jag på föräldramöte, tog på mig att vara med i nån sorts förskolestyrelse tillsammans med några till föräldrar, fröknar och rektor. Kanske kan man påverka?
Tisdag kväll var jag på biblioteket, lånade bara två böcker för jag hinner knappt läsa just nu:(
Efteråt åkte jag till syrran och snackade bort några timmar.

Ingen snö har vi fått heller, idag har det iallafall varit kyligt men annars har det varit tio plus och spöregn... Inte undra på att man är trött och seg!

I helgen händer inte så mycket, har väl det vanliga som tvätt och städ att göra men annars vill jag bara vara med H och barnen.

Nästa fredag är det begravning, har ordnat så farmor hämtar barnen på dagis och åker hem till oss med dem.

Fick barnens dagiskort i veckan, de var faktiskt riktigt bra fast de hade haft så stora problem med min bångstyrige son:))
Ska behålla syskonkorten och ett stort på dem ensamma, och gruppkortet förstås!

Ikväll blir det lite surfa, slötitta på tv eller kanske passa på att läsa nån timme!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...