09 januari, 2006

MÅndag

Måndag och ny vecka. Helgen var ingen höjdare alls. Det har varit minst 20 grader kallt, upp till 25, varje dag så vi har varit inne. Gissa hur uttråkade barnen har varit?? :(
Men idag har de varit på dagis och jag och H har jobbat. Jag är fortfarande snuvig men jag tror att det håller på att vända.... men tröttheten sitter i.
Igår var det vägningsdag och jag kammade hem "veckans viktreducerare" bland några av mina kämpande vänner:)
-2,7 kg blev resultatet och även om det mest är vatten så är det ändå kul att se resultat direkt efter helgernas utsvävningar..
Nu är det bara att fortsätta framåt.

1 kommentar:

  1. Anonym10:04 fm

    Kanonbra kämpat!!! -2,7 kilo!!
    Jättekul. Tänk om man kunde få lite av den motivationen....
    Ha det så bra.

    Många kramar
    Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...