13 oktober, 2005

Torsdag

Igår kväll stack jag till syrran och fikade, Casper ville följa med men nöjde sig med förklaringen att det var "mammas bortakväll" :)
Var även på bibblan och lånade ett gäng nya böcker. Måste ju alltid ha nåt att läsa!!

Idag är det mulet och grått här, bara 7 grader ute! Undrar när första snön kommer?

Jag har ont i huvudet idag också och snuvan vill inte ge sig riktigt...

Är riktigt på G med maten igen nu, kör lite mer åt Atkinsvarianten ett tag för att se om det gör nån skillnad.
Vägde mig imorse och trots tårtbiten och kakan i söndags så står jag fortfarande på -14,6 kg men nu måste det börja hända grejer igen! Det går liiite för långsamt nu, det blir tungt och jobbigt och fallgroparna blir större:(

Kram!

2 kommentarer:

  1. Anonym8:01 fm

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Skönt att komma bort lite själv - det behöver du.
    Vad blev det för böcker då?
    Jag älskar att strosa på bibblan.

    Kom igen nu Milla! Du klarar det här! Det vet jag.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...