14 oktober, 2005

Böckerna

Det är klart att jag ska skriva vilka böcker jag lånar:))

Olov Svedelids "Död i ruta ett" (Hasselroman), Kjell Erikssons "Nattskärran" (kriminalroman), Helens Turstens "Eldsdansen" (kriminalroman) och en sötsliskig bok av Danielle Steele.
Jag är allätare av stora mått!

Tyvärr är vårt bibliotek litet men möjligheten att fjärlåna från andra bibliotek finns ju men det är ju inte lika kul. Jag gillar att gå där bland bokraderna och "fynda". Avstressande!

Idag är det fredag och både jag och H har fått jobba hela veckan utan att behöva vara hemma med sjuka barn *peppar peppar*
Nu är iof Casper snuvig så vi får väl se hur det går...

Det har varit soligt och fint höstväder här idag, men kyligt!!! Snart åker täckjackan fram!

Skönt att det är helg iallafall! Slippa stressa iväg imorgon bitti!

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig läst Kjell, men varit nyfiken flera ggr - berätta gärna. Tursten är bra tycker jag.

    Hoppas Casper inte blir sjuk - tror på humöret att mina änglar (huliganer) oxå snart trillar dit på förkylning.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...