17 januari, 2014

Fredagsfys

Jag följde med Henke till Mora idag, han skulle hämta ut sina nya glasögon. Lite shopping och mysig lunch hann vi också med.  Trevligt med tid utan barnen ibland. När vi kom hem svidade jag om till träningskläder, och mina tajts som jag hittade på H&M idag. Känner mig modig som köpte mönstrade :-) De är jäkligt snygga och L satt som en smäck. Iväg till gymmet för att köra veckans intervaller på löpbandet och det blev 3*30 sek + 3*60 sek + 3*90 sek + 3*120 och 10 min uppjogg och 5 min nerjogg. Jag avslutade med att köra "slut" på benen i Smithmaskinen där det blev benböj, utfall bakåt och tåhävningar och alla med vikter på. 
Bra pass och det kommer nog kännas i morgon.

Fredagsmys blir lite färska räkor som jag köpte i Mora! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...