14 november, 2013

Pluggar och memorerar

Nu snart är det dags för nya releaser på båda mina pass. Först ut är T-Core.

Jag körde igenom coren på köksgolvet idag, ett bra pass med härlig musik och nya utmaningar. Det är det som är så härligt med att byta program, man får utmana sig! För visst är det så, att när man som jag, kör minst ett corepass i veckan så är det inte mycket till utmaning längre. Även om det är jobbigt så vänjer sig kroppen. Därför kör jag andra coreövningar i min egen träning.

Nu ikväll har jag tillbringat en timme med min chef på gymmet, vi har gått igenom det nya T-Ballpasset. Det är dags för release på det också. Så just nu är det mycket plugg, lyssna på musiken och memorera. Och öva förstås. Musiken är så jäkla bra! Ska bli grymt roligt att köra igång båda nya passen!

Det är release på coren på tisdag, passet är öppet för alla (så även om du inte är medlem så kan du komma och vara med, utan kostnad) att boka från och med söndag! Hör av dig om du är sugen på att vara med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...