16 april, 2013

Aj, ont!

Efter söndagens genomkörare av nya program, 2 1/2 timmes styrketräning så hade jag ont igår.
Men jag tränade som vanligt och idag känns det lite bättre, fast jag har ju inte varit uppe så länge än förstås ;-)
Igår blev det först 30 min core, det var inte planerat men eftersom det inte fanns något löpband ledigt när jag kom till gymmet, så hoppade jag in på ett pass istället. Sen gick jag på latina/zumba, det var länge sen och det var så roligt! Och svettigt! När det var dags för stretch så smet jag ut till maskinerna och körde 20 min intervall på löpbandet. Gå - springa - Gå. Sen skulle jag ju göra min squats-utmaning också och på den stod det att 50 st skulle göras så det fick bli avslutningen.
Puh! 

Idag ska jag gå in och ta ett corepass för en kollega, sen får jag se. 55 squats och kanske lite mer ben på gymmet.




5 kommentarer:

  1. Jädrar du kör hårt, det är imponerande och du är inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jädrar vad du är duktig! Är det ett lite litet gym du tränar på? Jag tänker närmast på att du sällan verkar ha nån tur med att få ett löpband...Hur går det med godisförbudet? Håller tummarna!!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte så jättestort. Det finns tre löpband. Använder crosstrainer eller cykel de gånger det inte finns löpband men jag vill gärna få till mina korta löpintervaller.
      Det går fint med sötsaksförbudet!
      Tack för tummhållningen :-)

      kram, C

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...