25 januari, 2013

Nya utmaningar

Jag älskar att gå på nya gruppträningspass och med nya instruktörer. Jag har som ambition att prova så mycket som möjligt! Dels för att det är roligt att testa nya saker men också för att det är utvecklande för mig i mitt eget instruktörsskap.
I onsdags var det premiär för ett nytt pass på TOKA och jag gick såklart dit.
Passet heter Cross Cirquit och leds av en härlig tjej som är PT.
Cirkelträning på tid och olika stationer. Intervaller och styrka. Jag var nästan kräkfärdig när vi var klara men det var kul och en chans att verkligen ta ut sig. Jag har redan bokat in mig på nästa pass.
Dock hade jag kört ett 20-min intervallpass på löpbandet innan passet och det kommer jag inte att göra nästa vecka ;-)
Det passet blir ett bra komplement i min träning nu under vintern.

Tipsar om en bra sida:
http://kurera.se/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...