27 januari, 2013

Laddar om

Lååång sovmorgon idag. Ända till 9,30 och jag behövde det väl troligen ;-)
Fixat matlådor till Henke, hälsat på farmor och fixat inför veckan. Tova har badat och lekt med sin bästis och Casper och Henke har flugit modellflyg innan Henke drog iväg igen.
Jag avslutade min söndag med att åka till TOKA och ha klass i T-Ball. Lika roligt som tidigare gånger och många härliga deltagare. Jag hade tänkt gå på passet efter mitt men det blev inställt så då åkte jag hem helt enkelt.
Nu lite skönt soffhäng och ladda om inför veckan. Träningsplanen är klar. Träning måndag - torsdag först och främst. Sen har jag jour fre-sön plus att jag jobbar lö-sö så då beror det helt på hur mycket det ringer på kvällarna, om jag hinner med nån träning. Annars är det som det är helt enkelt.
Jag har tänkt att jag ska sätta ihop ett kort hemmapass som jag kan köra såna tillfällen när jag inte kommer iväg. Det finns ju en uppsjö av styrkeövningar där man bara använder kroppen som man kan göra.

I kväll läste jag den här hos Olga Rönnberg, Mamma Fitness. Jag gillar den... och den är med all säkerhet sann. Jag är helt säker på att jag retar upp en del med alla mina träningsbilder, statusuppdateringar om träning mm men jag vet också att det finns dem som inspireras och det är ju det jag vill. Inspirera och motivera! Och gillar man det inte så läs inte då ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...