09 juni, 2012

Vila i Gårdvik

Är med barnen hos mamma.
Njuter av lugn och vila, satt ute på mammas altan hela kvällen igår med lite rosé. Varmt och skönt. Känner hur kroppen går ner i varv efter sista veckornas högtryck.
Idag åker vi till minsta syrran och firar hennes barnmorskeexamen.

I morgon hemåt igen.
Ser fram emot styrketräningspasset på TOKA i morgon, T-Bar, och dessutom får jag bästa A med mig  ♥.

Ska försöka hinna med en kvällspromenad med L också. Är så glad för mina vänner :-)
Casper ska till farmor i morgon och stanna några dagar, sommarlovsdagar med fiske och cykling. Och hjälpa farmor med vedeldningen på kvällarna ;- )
Tova har fritidsplats och får hänga där. Hon är inte helt lycklig över det men vi måste ju jobba några veckor till.

Tack M för ditt svar på mina funderingar. Det är skönt att veta att fler kämpar med samma saker som jag.
Ska se över intaget av mjölkprodukterna och beställa boken LCHF och träning.
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9173630446

Och jag läser just nu in mig på periodisk fasta.

1 kommentar:

  1. Steve8:21 fm

    Ytterligare ett tips. www.kunskapskällan.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...