13 juni, 2012

Träningsglädje och hyposkräp

Dr Karin ringde idag. Dina värden är helt normala. Vi tar nya prover om tre månader.
Tack. Ja, jag vet att det är bra att värdena är bra. Inget krångel med att ställa om dosering, inte ta nya prover stup i kvarten. Men ändå. Lite lite grand hade jag en svag förhoppning om det där miraklet. Om vi ställer om din dos nu så kommer din kropp genast att svara på både kost och träning på ett helt annat sätt.
Du slipper kämpa järnet vecka in och vecka ut.
Missförstå mig inte nu, jag älskar träningen. Jag skulle inte vilja leva utan den. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte skulle vilja droppa 20 pannor blixtsnabbt ;-).
Men, jag är född med en jävla envishet och jag har ju heller inget val. Valet är att ge upp och det finns i alla fall inte på min karta.
Min PF fortsätter, ett spännande projekt som jag än så länge mår väldigt bra av. Jag fortsätter min varierade träning. Det mår jag också väldigt bra av.

Idag har jag fått en stor dos ren träningsglädje.
Först 60 minuter härlig latina/zumba och sen 60 minuter fightande (combat..). Svetten sprutande och hela kroppen pumpade av adrenalin.
Underbart!!!

Nu måste jag sova och ladda om. I morgon är det licensfilmning för T-coren. Så håll tummarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...