14 juni, 2012

PF dag 3 och pulsklocka

Vågen står blixtstill. Ska köra till midsommar först och främst, ska bli spännande att se om/vad resultatet blir.
Kanske tajtar till mig lite iaf ;-)

Intag igår:

Upp 6.00. Två koppar kaffe med en sån liten skrätt mjölk att det nästan var fånigt (avvänjning..).
Vatten.
På förmiddagen 1 kopp kaffe till, 1 kopp thé och massor av vatten. Vatten som jag smaksatt med äppelcidervinäger.
Lunch 12: Biff Bourguignon med sallad.
Middag 17: Stekta starka korvar, en msk chilibea. Några skivor ost.
Träning 18-20. Latina/zumba + T-Fight.
1 proteinshake direkt efter sista passet och sen hade jag TOKA-möte och tog en till shake när jag kom hem. Då var kl 21.



Ska läsa på om pulsklockor tror jag. Skulle gärna vilja veta vad jag bränner på min träning. Är det pulsband som man sätter över bröstet på alla klockor? Vad kostar de? Rekommenderar du någon särskild?

4 kommentarer:

  1. Jag har en GPS-klocka utan pulsmätning, en Garmin Forerunner 205 som jag tycker är bra. Mäter hastighet, tempo, avstånd, förbränning. Finns olika program i den och man kopplar in den till datorn där man kan se statistik mm. Saknar dock pulsmätningen som finns på andra modeller och har hört att just Garmin är ett bra märke .. Men som sagt någon puls har jag inte testat.
    Men kul är det med klocka!
    =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för svar Maria!
      Ska kika vidare och se vad jag bestämmer mig för.

      Radera
  2. Anonym8:44 fm

    Vad innehåller protein shake? Har aldrig ätit det så har ingen koll. Kan man kanske ta för mycket av det? Bara en tanke :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har dragit ner på antalet per dag nu, bara för att kolla om det gör nån skillnad.
      Här kan du läsa innehållsförteckningen:
      http://fitnessguru.se/sites/default/files/One%20Whey%20Information.png

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...