16 maj, 2012

Middag och träning

Hämtade hem T och F från fritids idag. Snabbt in på affären och handlade lite middagsmat, eftersom jag helt glömde ta upp nåt ur frysen i morse.
Köttfärssås och spagetti till tjejerna. Vi andra åt köttfärssås och grönsaker.

Köttfärssås LCHF
1 kg färs
1,5 röd lök (hade ingen annan)
1 tsk sambal oelek
passerade tomater
en skvätt soya
salt och peppar
Och lite grädde såklart
Jag stekte champinjoner bredvid till mig.

Skjutsade tjejerna till scouterna och sen for jag och C till gymmet.
Jag joggade tre kilometer i maklig takt på löpbandet, avslutade med att köra intervaller på level 8.
Springa 20 sek, vila 10. 10 repetitioner tror jag att det blev.
Svettig blev jag i alla fall..
Hoppas att ökad konditionsträning ska hjälpa mig lite neråt och går det inte neråt så tajtas jag väl ändå till lite skulle jag tro ;-)
Hur som, skönt med ett träningspass och nu kan jag hänga i soffan med gott samvete!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...