10 maj, 2009

Träningsrapport vecka 19

Ännu en vecka har gått och ja, mina inplanerade 4 pass är avklarade :-)

Måndag: Crosstrainer 45 min
Tisdag: Bodypump 60 min
Onsdag: Vila
Torsdag: Simning i Trysil 60 min
Fredag: Vila
Lördag: Halvvila (15 min på ungarnas studsmatta!)
Söndag: Crosstrainer 45 min, styrka 10 min (mage, rygg, vader)

Maten då...
Ok fram till partynatten i Trysil ;-)
Men det var det värt!

Kommande vecka sticker vi till mamma på torsdag men jag räknar med att klämma in fyra pass såklart.

2 kommentarer:

  1. Anonym4:44 em

    Hej! Var finns simhallen i trysil? dyrt att simma där?
    Marie

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag inte om det finns en riktig simhall i Trysil men vi var på SAS Radisson som har ett ganska ok bad. 25 meters bassäng med lite virvlar och sånt som ger motstånd ;-).
    Sen finns det ju en flowride, en klättervägg och lite annat också.
    Vet heller inte vad det kostade då vi blev bjudna.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...