02 maj, 2009

Skönt..

Vansinnigt skönt med långhelg, skulle gott kunna tänka mig att ha det varje vecka faktiskt.

I torsdags gick vi bort till Olnispagården för att fira Valborg. Brasan tändes inte förren 20,30 så vi var hemma igen 21,30. Då hade jag en liten övertrött tjej..
Igår var det alldeles fantastiskt fint väder, jag gick i shorts och linne hela dagen.
H och jag krattade hela gräsmattan och pysslade ute på gården.
Solen tog bra och jag var tom lite röd på ryggen.
Idag har jag och Tova varit till Mora en sväng, köpte lite sommarskor till barnen och en ny bikini till mig, inte för att jag gärna visar mig i bikini men i Bulgarien ska jag iallafall ha en.
Nya jeans hittade jag på Kappahl, de hade 25% på alla byxor.
Tog ett par med mig in i provhytten men de var för stora (!!) så jag fick tassa ut och hämta en mindre storlek :-))
En bra dag och mysigt att få rå om Tova ensam några timmar.

Ikväll blir det Robinson och CSI Miami och vilodag i träningen..

2 kommentarer:

  1. Det var ett tag sen jag kikade förbi nu och du har jobbat hårt med träning under tiden ser jag. Va duktig du är. Jag borde oxå men kommer inte till skott riktigt :-(

    Ha en skön söndag, vem vet kanske hörs vi på jobbet under veckan. Ha´de gott!

    SvaraRadera
  2. Anna R VL3:42 em

    Kul att byxorna var för stora

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...