26 april, 2009

Helgen slut igen då..

Igår var det strålande sol och varmt.
Jag och Tova städade altanen och sen satt vi i varsin solstol i bara shorts och linnen ;-)
Skottade sönder de sista snöhögarna på framsidan av huset och nu är de borta, det är bara på baksidan av huset som snön ligger hög men den kan man ju undvika titta på iallafall.
Tvättade bilen och det var verkligen på tiden, den såg för risig ut..
Premiärgrillade också. Kyckling, tzatsiki och egna klyftpotatisar - riktigt gott och en härlig försmak av sommar.
Kvällen avslutades med att jag tog Tova med mig broarna runt, hon cyklade och jag gick.
Duktig tjej som orkade cykla så långt.
Casper var lat och valde ett datorspel istället men eftersom han hjälpt pappa hela dagen var det ok.

Idag skjutsade jag på dubbelt 5-årskalas och sen for jag hem och packade en massa Traderaauktioner, inte roligt men jag fick riktigt bra betalt så nu har jag en slant att fylla på min garderob med!

Ny vecka i morgon och den är bara 4 arbetsdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...