28 april, 2006

Konfererat klart!

Nu är jag hemma efter 1 1/2 dygns konfererande... bland annat :)
Vi har varit på Tandådalens Fjällhotell. Hela försäljningsavdelningen med alla från Sälen, Åre och Vemdalen.
Vi började igår med lunch och satt sen i möte till 18.
Duscha och checka in på hotellet och sen buss till Lammet & Grisen där middagen serverades.
Buss igen till Högfjällshotellet där vi busade runt en stund :)
Jag fick tyvärr huvudvärk och åkte tillbaka till hotellet vid midnatt.
Sov hyfsat i hotellsängen men nog är sängen hemma bättre...
Dessutom hade det kommit 2-3 cm snö när vi vaknade i morse.
Den är ju borta igen men fasiken så trist det är.
Konferens idag igen till lunch och efter lunchen så fick vi sluta - med resten av dagen betalt!
Det var schysst av chefen :)

Jag åkte till dagis och där var det avskedsfika för ett av barnen som ska flytta så de bjöd in mig på kaffe.
Det var mysigt att få sitta där med alla barnen en stund.
Casper ville sitta nära mig och sa att han längtat efter mig.

Sen åkte jag och barnen hem, de var ute en stund och lekte i leran.
Tova gav upp när hon lyckats skopa lera _innanför_ jackan!
Fy så hon såg ut!
Bara att spola av och slänga kläderna i tvättmaskinen.

Ser på ikväll: Wallander - Bröderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...