20 oktober, 2005

Snart helg

Veckan har rullat på med jobb och dagis. Casper är fortfarande lite snorig men inte alls farligt och Tova är fortfarande inte snuvig! *peppar peppar*.

Vi har haft kallt hela veckan, imorse var det -9 grader. Ingen snö än men på fjället testkörs snökanonerna!

Igår fyllde syrran 30... var dit en sväng på kvällen och fikade men till helgen blir det kalas. Casper är så lycklig över att få tårta:)

Imorgon ska barnen ta foto på dagis, så vi måste gå upp tidigare och vara där i god tid...

Säkert är det många som funderar över varför det blev så tyst i bloggen om min vikt.. Jag har haft några kämpiga veckor men nu känns det bra igen. Vägde mig igår och vågen visar -15,8 kg nu. Kanske når jag mitt delmål till jul, kanske inte...
Men, jag ger inte upp!!!!!!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...