30 oktober, 2005

Nattgäst:)


Inatt har Caspers kusin Charlie sovit här för första gången. Han fick sova på madrass inne hos mig och H för att grabbarna skulle somna i tid:). Allt gick bra och Casper tyckte att det var jättekul att ha leksällskap imorse!
Här har vi haft töväder hela helgen så snart är all den fina snön borta! Egenligen hade man väl inte räknat med att den skulle ligga kvar heller men det känns ju lite trist när vi fick så mycket snö!
Idag har jag klippt Casper lite i nacken samt ansat polisongerna, nu ser han anständig ut igen:) Tova fick jag ta bort lite i luggen på, så hon slipper ha hår i ögonen iallafall. Hon är bättre på att sitta still än vad brorsan är!
Jag är jättetrött idag, den här dagen har varit låååång!
Känns i kroppen som om det är nån snuva på gång igen, det verkar som om jag inte tål H´s baciller men barnens går hur bra som helst.
Pappa var in en snabbis innan han stack hem till Oslo, han lämnade av 20 kg älgkött som yngsta syster ska få.
Fick förresten födelsedagspengar av pappa som jag funderar på att klippa mig för... är vansinnigt sugen på att göra nåt roligt med håret!

Ikväll ska jag se Medicinmannen och sen blir det sängen!

Kram!

1 kommentar:

  1. Kusinerna såg bra lika ut du. :)

    Klart du ska gå till frissan och göra något nytt - skitkul.

    Synd på snön vännen...

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...