29 september, 2005

Tandläkaren idag

Imorse hade jag tid hos tandläkaren för att göra klart rotfyllningen, lämnade barnen på dagis först och sen var det bara att åka dit...
Det gick bra, skönt att allt är klart. Hade lite tur också, det blev faktiskt nästan 1000:- billigare än de sagt! Men jag hoppas att det var första och sista gången!

Halv tio var jag på jobbet, massor att göra idag! Skönt! Fick hjälpa försäljningsavdelningen med att ragga vintergäster till en kundundersökning. Hamnade både på regeringskansliet och på en flygplats i Ryssland under mina samtal!

Barnens farmor kom en sväng på kvällen. Barnen har fått en liten slant av henne så nu måste jag på banken nån dag!

Pappan i familjen är hemma igen, han hade haft en bra kväll igår men är misstänkt rödögd idag:)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag är urtrött idag!

Kram!

1 kommentar:

  1. Anonym7:17 em

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...