16 september, 2013

Röhnisch running school

Lovisa Sandström "Lofsan" och Ida "Alla kan springa" kör en löparskola tillsammans med Röhnisch. 6 veckor med tre löparpass i veckan och ett styrkepass. Målet är att orka, bli snabbare och starkare på 10 km.
Jag hakar på! Har letat efter nåt liknade. Jag orkar springa milen men vill orka mer och vill bli en bättre teknisk löpare. Och kanske lite snabbare, jag har ju ett mål att nångång komma under 60 minuter.
Jag kommer dock att börja nästa vecka, dels för att jag mitt på dagen idag drabbades av extremt halsont och för att jag ska (förhoppningsvis) springa Formtoppen på lördag.
Häng med du också!
Läs mer här

Nu handlar allt om att kurera och bli frisk. Ingen vidare uppladdning att bli krasslig fem dagar innan milen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...