27 juni, 2013

Avstämning och nya mål

Midsommar har passerat och det var dags för avstämning idag, den visar att vikten fortsätter neråt, mitt medvetna val att äta fritt över midsommar frisserade väl till siffrorna lite men det räknade jag med. Men jag hade ändå gått ner sen sista vägningen. Och minskat i fettprocent och ökat i muskelmassa. Det är det som räknas. Muskler tar mindre plats än fett.
Idag fick jag fina komplimanger och den enda jeansen jag har börjar bli för stora.
Så ja, jag är jäkligt nöjd faktiskt.

Så nu då... nu ska jag fortsätta träna och äta bra. Fortsätta att äta 5-6 gånger per dag, öka på maten något men försöka stabilisera och stå still. Inte upp i vikt och kanske inte heller så mycket ner ett tag nu.
När sommaren är slut ska ett nytt mål sättas.

Idag hann jag med tre km på löpbandet och ett antal styrkeövningar för benen. Skönt!
I morgon kväll hoppas jag på uppehåll och en långpromenad. Kanske nån vill hänga på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...