05 maj, 2013

Vilohelg

Jag har haft en vilohelg tillsammans med familjen. Igår badade vi och sen hälsade jag på farmor. Idag drog vi till syrran och firade stora E som  fyller hela 7 år idag. Henke drog vidare till jobbet och jag och barnen susade 18 mil hem igen.
I fredags fick jag ont i mitt vänster knä igen, det knäppte till i det på steppasset och det kändes inte alls bra men idag är det nästan helt ok igen. Eftersom knät är skadat (eller lagat kanske jag ska säja) sedan många år tillbaka så händer det här med jämna mellanrum. Jag tror eventuellt att det kan vara brosk som "rör" på sig inuti knät och som gör att det gör ont.
Med tanke på smällen som knät fick då, vid bilolyckan för många år sen när hela knät krossades, så är jag bara otroligt glad för att jag är så pass i ordning som jag är. Trots allt kan jag faktiskt göra nästan allt jag vill.
När jag och barnen kom hem så sken solen så härligt och jag var så sugen på att sticka ut på en lugn joggingtur men jag bestämde mig faktiskt för att kropp och knä behövde vila.

I morgon startar ännu en grym träningsvecka och en kort arbetsvecka :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...