14 maj, 2013

Efter vila kommer....

Träning!

På TOKA Training Sälens sida på Facebook kan man läsa det här idag :-)

Ladda hela dagen, fyll vattenflaskan och kom till TOKA i kväll!
Vad säjs om T-Core 18,15 och T-Ball 18,45? 
Grym styrketräning som passar alla oavsett träningsvana, välj ett pass eller varför inte gå på dubbelpass.

** Välkomna! **



Jag hade vilodag igår och är sååå redo för lite kvällsjobb. Ser fram emot 90 minuter skön styrketräning. Om nån är sugen på att prova på (självklart utan förpliktelser) så har vi grymma erbjudanden hela maj! Skicka ett meddelande till mig via pm på Facebook, sms, mail, kommentar här i bloggen eller ring. 
Jag kan faktiskt lova att om du inte provat förut så kommer du att få en utmaning och träningsvärk. Men mitt jobb som instruktör är att ge dig en bra upplevelse oavsett träningsvana och jag vågar säja att du nog inte kommer att bli besviken :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...