16 maj, 2013

Check på hemmaträning

När tiden är knapp får man göra det bästa av situationen. Jag försöker följa följa min plan så långt det är möjligt, och för det mesta går det att få ihop.
Casper hade fotbollsträning idag, Tova och jag skulle plocka skräp med Sälens IF på Vasaloppsstarten. En timme mellan det jobbet slutade och aktiviteterna startade. Så när vi kom hem igen så blev det ett kort, snabbt, enkelt och effektivt styrkepass i vardagsrummet. Just ja... jobbigt också såklart! Och det bästa av allt, det var att jag hade den absolut bästa träningskompisen med mig idag. Tova 9 år, som starkt utförde alla övningarna (nästan :-)). ♥

Vi gjorde det här;
30 Armhävningar
30 Burpees
100 Crunches
100 Squats
30 triceps mot stol



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...