24 april, 2013

Pepp!

Efter en knapp veckas förkylning är motivationen på topp och jag känner mig laddad och redo för allt. Jag smög igång träningen i måndags med core och latina/zumba och igår blev det ett core och T-bar (bodypump), mycket vikt på och bara ösa på.
Ofrivillig vila kanske (märk att jag säjer kanske) är bra nån gång ibland ;-)
För mig är det viktigt att komma igång med träningen så fort det går, självklart lyssnar jag på kroppen men det är så lätt att ligga kvar i soffan några extra dagar, för i alla fall så kommer min latmask fort fram..
Nu lägger jag i en högre växel, jag ser fram emot en sommar där jag inte kommer att vara i mål, men jag kommer att må ännu bättre och känna mig nöjdare med mig själv än på många år.


L. ive
E. veryday to
A. chieve your
D. reams



1 kommentar:

  1. Skönt att du är igång igen! Jag har kört lite lugnare sen mitt "träningsmaraton" härom veckan. Vilade hela helgen och även måndag. Igår blev det ett corebollpass och idag spinning - Abbaspinning, minsann, jädrar så kul!
    Kör hårt nu mot dina mål!
    Kram Anja

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...