11 september, 2012

Stoppa tiden

Tiden rusar iväg. Dagarna är fyllda av nya jobbet, saker varje dag att ta in och försöka komma ihåg. Det är roligt men uttröttande ;-)
Kvällarna är fyllda av träning. Både instruktörspass och egen träning. Sen matlagning, läxläsning, handla. tvätta, konflikter, mys och ja... ni förstår..
Jag har fått problem med kramp i vaderna igen och ska öka på dosen med magnesium.
I morse fick jag smörja in vaden med linnex.
Idag fick jag verkligen kämpa mot att falla i sockerfällan igen, en kollega bjöd på nåt av det godaste jag vet. Vasasnurror (eller möjligtvis Vasaloppssnurror). Goda goda typ bullar med socker, blåbär och smörkräm. Mmmm... tänkte att jag ska ju träna ikväll så egentligen gör det inget och nej, det hade det inte gjort men jag vet ju att det inte är värt det. Nu försöker jag verkligen hålla fokus och köra mitt race.
Men shit, vad goda de såg ut de där snurrorna :-)

Träning denna vecka:
Måndag: T-Core (instruktörspass) + T-Bar
Tisdag: T-Core (instruktörspass) + T-Bar
Onsdag: T-Core (instruktörspass) + T-Box (instruktörspass)
Gissar på grym träningsvärk i magen efter core tre dagar på raken....
Torsdag: Vila eller möjligtvis ett spinningpass
Fredag: Vila
Lördag: Spinning
Söndag: Beror på hur kroppen känns och hur mycket jag måste plugga ;-)

Studierna tar en del tid och kommer att göra ett par månader framåt så det blir lite fler vilodagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...