28 augusti, 2012

Korvstoppning

Att mina kollegor på IT-avdelningen hade en enorm kunskap har jag aldrig tvivlat på. Däremot så inser jag (även om jag visste det innan) att jag har extremt mycket att lära mig på nya jobbet.
Är oerhört tacksam för det jag har med mig "gratis", dvs min kunskap om/i en hel hel program plus kunskapen om företaget! Efter två dagar som gått så fort att jag knappt hunnit fått ner rumpan på kontorsstolen, så känns huvudet rätt fullt och då har jag bara fått en inblick i hälften...
Men jag har konstaterat att det är bra att sticka och träna på kvällen, då släpper jag tankarna på jobbet och känner mig redo för att stoppa in nya saker nästa morgon ;-)
Men det är ett härligt gäng, vilket jag också visste innan, så det är många skratt och mycket datatermer hela dagarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...