26 augusti, 2012

Fokusera

Efter en lång semester med utsvävningar titt som tätt när det gäller maten, är det nu dags att återgå till normalt igen. För mig innebär det att jag återigen drar ner på kolhydraterna. Min mage mår uppenbarligen bättre utan dem och jag är piggare och har mer ork.
Under semestern har jag tränat relativt hårt de veckor vi har varit hemma men just inget när vi varit borta.
Nu blir det fokus på maten och fortsatt fokus på träningen. Med nytt jobb och en högskolekurs som väntar så kommer det inte bli dubbelpass varje vardag kanske, utan nu ska jag, dels se över vad jag vill bli bättre/starkare på men också fokusera ännu mer på mina instruktörspass.
Jag kommer att försöka få en jämn fördelning mellan konditionspass och styrkepass. Men såklart är det viktigaste för mig att träningen fortsätter vara rolig!
Höstens projekt är att hitta en bra balans mellan mitt jobb, min träning och min familj. Naturligtvis går barnen/familjen först men får jag inte träna, så blir jag ingen rolig mamma heller.... ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...